Тази година Citroen празнува 90-годишен юбилей. Френската компания има ново лого, възражда DS, пуска на пазара серия луксозни аксесоари и ще подобри връзките между компанията и нейните клиенти.
Марката ще се постарае да отвори нова страница в историята си въпреки сложната икономическа ситуация. Citroen ще преоткрие себе си, изграждайки нова маркова идентичност.
Първият видимо променен елемент ще е логото на марката. То е съвместна разработка на маркетинговия и стайлинг отдела на Citroen, оглавен от Жан-Пиер Плюе, и агенцията Landor, международна дизайнерска мрежа, специализирана в разработката на марки и лого. Сега шевроните вече се интерпретират в по-свободен формат, нямат рамка и са триизмерни, а в изписването на името се използва червеният цвят.
Още през септември 2007-а марката дефинира желанието си за обновяване с откриването на C_42, фирмения магазин на "Шан-з-Елизе", който от тогава до сега е посетен от два милиона души.
По време на автосалона в Женева за първи път пред публика ще бъде показан прототипът DS Insight. С него Citroen възражда името DS, около което ще бъде изградена цяла гама от нови модели. DS Insight показва основните ценности на тази гама автомобили. Също с логото DS на пазара излиза и гама от аксесоари като пътни чанти, модни аксесоари, мобилни телефони и т.н.