Независимо дали сте страстен последовател, или просто сте се натъкнали на един или два поста, през последните няколко години е почти невъзможно да сте в Twitter и да не се влюбите неудържимо в сладурските снимки на WeRateDogs.

За малцината, които не са влезли в контакт с този профил на кучешко оценяване, акаунтът сам определя и дава възможност на хора от цял свят да гласуват за интересни снимки на кучета.

Всичко започва преди няколко години, когато Мат Нелсън, в момента на 21 години, научава и, впоследствие, използва фундаментален урок за социалните медии - всички негови последователи винаги много се забавляват, ако в шегите му са включени кучета.

Така се ражда идеята за създаване на отделен акаунт, който носи името WeRateDogs, където хората изпращат снимки на кучетата си, които са оценявани с рейтинг от скалата от едно до десет.

Всеки пост е придружен и с хумористичен коментар, а даването на оценка всъщност винаги е с цифра, по-висока от десетка - например 12 от 10.

Мат Нелсън умело използва страстта на хората към кучетата им и така от няколко последователи в началото, в момента профилът има над шест милиона. Успехът се разраства и акаунтът брандира игра, онлайн магазин и книга.

Профилът толкова бързо набира популярност, че на Нелсън се налага да наеме дори двама служители на непълно работно време, които да работят за вече съществуващата компания - един от които сортира измежду 1200 снимки на кучета, изпратени до него всеки ден, и друг, който да контролира онлайн магазина.

Нелсън разкрива пред Time, че всеки месец получава петцифрена сума. След проста сметка, излиза, че изкарва над 120 хиляди долара годишно, което не е никак лоша заплата за това да оценяваш сладки кучета по цял ден.