Седмицата на модата в Милано започна екстравагантно, с ревю на дизайнерката на Ана Молинари за марката "Blugirl".
Тя прехвърли хедонистичното усещане, познато от последната й пролетна колекция, в представените сега есенно-зимни дрехи.
Източник: GettyImages
Три-четвърти шлифери с флорални мотиви и други ярки принтове са част от характерните модели на Молинари за дъщерния бранд на нейната "Blumarine" марка.
Източник: GettyImages
Гучи
Миналата година дизайнерката изрази мнението, че италианската мода трябва да се отпусне и позабавлява след години на мрачност, предизвикани от икономическата рецесия в страната и усещането, че Милано губи модната битка с Лондон, Ню Йорк и Париж.
Източник: GettyImages
Гучи
Изглежда песимизмът е забранен тази година, като млади дизайнери смело поемат щафетата от ветерани като Молинари, Мучия Прада и Джорджо Армани.
Източник: GettyImages
Гучи
Текстилната индустрия, облеклата, кожените стоки и обувките са генерирали забележителните 61,2 милиарда евро за местната икономика през 2014 година, от когато са последните подобни данни.
Очаква се през 2015 г. да има увеличение от около 1,4%.
Сред младите дизайнери се откроява Алесандро Микеле, чиято последна работа за "Гучи" е най-очакваното представяне в рамките на седмицата.
Източник: GettyImages
Гучи
Повече от 182 колекции ще бъдат показани в Милано пред купувачи, медии и модни експерти от цял свят, предаде бгнес.
Източник: GettyImages
Гучи