Какво се случи с първия у нас хляб без брашно „Бонус" е един от въпросите, които се разискват в различни форуми за диети и здравословно хранене. Почти мистериозното изчезване на продукта от пазара преди повече от две години дълго стоеше загадка за всички дами, които държат на качеството на храната, която избират.
Снощи обаче, на първото по рода си New Brand Identity Launch Party, стана ясно, че от есента хляб „Бонус" ще се появи на пазара с провокативна визия и подобрена рецепта, дело на новия собственик на марката - хлебопекарни „Крум Геров".
Отговорът на въпроса, кой ще се грижи за новата визия на продукта, беше основният повод за събитието. Въпреки, че у нас няма практика резултатите от конкурс за рекламна агенция да се оповестяват публично, организаторите събраха всички агенции участници, медии, приятели и партньори, за да покажат открито идеите за нова визия и да аргументират мотивите за своя избор.
Идейни консултанти в избора как да изглежда новият хляб, бяха специалистите от сп. Sign Café, които подробно обясниха защо именно проектът на Publicis MARC е спечелил доверието на хлебопроизводителите.
„Изборът беше много труден, всички участници са се постарали страхотно, но ние разпознаваме нашия продукт най-ясно в идейната концепция на Publicis. Сигурни сме, че и крайните клиенти ще оценят високо нашия избор, когато през есента продуктът се появи на пазара", категоричен беше Ценимир Чапанов, издател на единственото списание за реклама, маркетинг и PR у нас - Sign Café.