Производителите на конзоли се опитват да привлекат като свои нови потребители жени, момичета и възрастни хора.

Най-големите компании от индустрията за видео игри се събират през тази седмица в Лос Анджелис за конференцията E3. Очаква се Microsoft и Sony да последват лидера в индустрията Nintendo и да навлязат в сектора за социални игри.

Наблюдават се силни опити от страна на гигантите за привличане на нова аудитория, като мишена са жените, момичетата и по-възрастните хора, писа bbc.co.uk.

Всекидневните, свързани със стила на живот и ориентирани към семейството продукти се харесват на по-голяма част от населението, независимо от възраст и пол, казват от фирмата за проучвания Screen Digest.

Nintendo с конзолата Wii буквално разби своите много по-именити и конкуренти Sony и Microsoft, фокусирайки се върху свързани с всекидневието и лайфстайла игрални заглавия.

От Nintendo са създали нова категория игри, наречени тренировъчни и лайфстайл игри, като този жанр жъне невероятен успех на пазара и според проучванията, търсенето на игри от новия жанр тепърва ще нараства.

От Screen Digest предвиждат, че пазарът за конзолите от сегашно поколение ще достигне 80 милиона бройки до края на тази година.

technews.bg