Сушито е сред най-актуалните храни и определено изглежда готино, когато е споделено в Instagram. Но един майстор на това кулинарно изкушение успя да го постави на границата с модата.
Когато Юджия Ху навършва пълнолетие, на плещите му пада отговорността да поеме контрола над семейния суши ресторант в Милано. Така му хрумва идеята да разчупи начина на оформяне и поднасяне на сушито, за да привлече повече клиенти.
А споделянето на творенията в Instagram носят и хиляди лайкове и последователи. Готвачът целенасочено използва социалната мрежа като канал за популяризиране на бизнеса си.
Всичко започва с един маратонки - Nike Air Jordan и почит към любимия баскетболист Майкъл Джордан. Следват ликове на спортисти, рапъри и филмови герои. А когато профилът на Ху набира достатъчно популярност в Instagram, той решава да насочи въображението си към друга област - модата.
Така, освен маратонките, в чиниите на клиентите на семейния ресторант се появяват и джапанки на Nike, Gucci, Moschino, чанти на Supreme и още много модни попадения. С времето готвачът сключва рекламни договори с някои брандове и използва смело логото им в своите кулинарни произведения.
А при други, просто експериментира. Обича да си прави експерименти и със суши портрети на известни личности. Създава Migos, Кание Уест и много други от ориз и риба. Разбира се, тези произведения не присъстват ежедневно в менюто, тъй като изискват прекалено много време за изработка.
Но няма спор, че суши майсторът се справя по възможно най-добрия начин със задачата си - да прослави семейния ресторант по целия свят.