Suzuki е популярна марка заради доброто съотношение между цена и качество, което предлага с автомобилите си, които също така са и доста надеждни във времето.

Suzuki показа e Vitara - първият електромобил на японците

Suzuki показа e Vitara - първият електромобил на японците

Ето какво знаем за него към момента

Също така Suzuki е известна с това, че държи на традициите не прави много и бързи промени. Ето защо от 22 години компанията не бе обновявала логото си по никакъв начин.

Това обаче се промени и сега вече то е с леко преработен дизайн, който на пръв поглед може дори да остане незабелязан. Разбира се, емблематичната буква "S" си остава, но дизайнът ѝ вече е плосък, а не леко изпъкнал както досега.

Старото лого на Suzuki

Източник: Suzuki

Старото лого на Suzuki

Традиционното хромирано покритие е заменено с високоярка сребриста боя, с цел намаляване на въздействието върху околната среда. Новата емблема ще бъде върху концептуалните автомобили, които Suzuki ще представи на Japan Mobility Show 2025 след около месец.

Новото лого на Suzuki

Източник: Suzuki

Новото лого на Suzuki

Тази промяна идва след като в началото на годината Suzuki промениха и слогана си на By Your Side ("До теб").