Suzuki е популярна марка заради доброто съотношение между цена и качество, което предлага с автомобилите си, които също така са и доста надеждни във времето.
Също така Suzuki е известна с това, че държи на традициите не прави много и бързи промени. Ето защо от 22 години компанията не бе обновявала логото си по никакъв начин.
Това обаче се промени и сега вече то е с леко преработен дизайн, който на пръв поглед може дори да остане незабелязан. Разбира се, емблематичната буква "S" си остава, но дизайнът ѝ вече е плосък, а не леко изпъкнал както досега.

Източник: Suzuki
Старото лого на Suzuki
Традиционното хромирано покритие е заменено с високоярка сребриста боя, с цел намаляване на въздействието върху околната среда. Новата емблема ще бъде върху концептуалните автомобили, които Suzuki ще представи на Japan Mobility Show 2025 след около месец.

Източник: Suzuki
Новото лого на Suzuki
Тази промяна идва след като в началото на годината Suzuki промениха и слогана си на By Your Side ("До теб").