Глобалното затопляне на климата ще засегне всеки един отрасъл на икономиката, дори и най-големите световни корпорации. Това съобщава CDP - една от най-големите организации, които следят за промени в околната среда. 

Някои компании вече са започнали да предприемат мерки за ограничаване на загубите, нанесени от промените в климатичните условия, а ето и какви са основните им притеснения. 

От Coca-Cola се тревожат, че чистата вода ще стане по-оскъдна и това ще затрудни производството на газирани напитки. 

Снимка 402166

Източник: iStock

Disney пък се притесняват, че горещото време ще причини спад в потока на хора в увеселителните паркове по света.

В същото време от Visa се готвят за "провал" в световния туризъм и, респективно, за спад в международното харчене. 

Снимка 402168

Източник: iStock

Американската телекомуникационна компания АТ&Т се тревожи, че климатичните катаклизми могат да разрушат ключови инфраструктури и клетки, което ще доведе до загуба на сигнал в различни региони. 

Но не всички компании се готвят за най-лошото. Някои дори очакват, че ще спечелят от климатичните аномалии.

От Apple наскоро съобщиха, че вярват, че продажбите на iPhone ще продължат да са високи, защото хората ще имат нужда от фенерче и от "инструкции за първа помощ". 

Снимка 402167

Източник: iStock

Гигантът Home Depot пък се готви да засили продажбите на вентилатори и охладителни системи, защото нали идва затопляне, а не застудяване. 

При всички положения, през идните години гореизброените имена, както и много други, ще бъдат засегнати по един или друг начин от промените в климата. Дано само наистина не спрат колата, че тогава с какво ще разреждаме?

Как климатичните промени ще костват трилиони на икономиката

Как климатичните промени ще костват трилиони на икономиката

Инвеститорите по света предвиждат апокалиптичен сценарий