Takeaway.com дава на феновете си и тези на Кейти Пери шанс да притежават закачлив тоалет, носен от Кейти в новата реклама "Кой каза Takeaway.com", като всички приходи от кампанията отиват за World Central Kitchen, благотворителна организация, посветена на каузата да осигури храна в отговор на хуманитарни, климатични и обществени кризи.
Феновете могат да се сдобият с всичко: от бюстието с форма на маруля на Кейти до роклята, която черпи вдъхновение от сиренето, като вземат участие в благотворителната томбола тук от сега до 1 август 2022 г. Предлагат се общо шест тоалета, като всички от тях са създадени в характерния закачлив и цветен стил на Кейти, включително:
- Рокля с маргаритки
- Пижамата със захарен памук
- Ice Box парка
- Бюстието маруля
- Рокля сирене
- Диско тоалет
Някои от красивите дрехи са проектирани от един от любимите дизайнери на Кейти Пери, Хедър Пикиотино, и артикулите, единствени по рода си, ще пристигат при новите си притежатели с удостоверение, че са участвали в снимките, което ще бъде подписано от самата Кейти.
Takeaway.com обединява сили с благотворителната организация World Central Kitchen, която работи неуморно, за да осигури храна на нуждаещите се по целия свят, и ще дари всички събрани средства, за да помогне на тяхната дейност. World Central Kitchen е първа на фронтовата линия в борбата с глада и до днес е сервирала повече от 70 милиона ястия на хора, засегнати от природни бедствия и други кризи.
WorldCentralKitchen не само работят за изграждането на устойчиви хранителни системи с локални решения, но програмите за устойчивост на благотворителната организация укрепват сигурността на храните и храненето, като обучават готвачи, развиват практики за готвене на чиста храна и помагат на малките хранителни предприятия. Тези, които искат да дарят за благотворителната организация извън търга, могат да посетят donate.wck.org.
Говорейки за сътрудничеството си с Takeaway.com, поп сензацията, Кейти Пери, казва: "Не само, че успяхме да създадем страхотно видео и закачлива песен, но Just Eat Takeaway.com също раздава някои от лудите тоалети от снимачната площадка, като всички приходи от тях отиват до World Central Kitchen. Така че някой късметлия наистина може да изживее сценариите на видеото - и да хапва сандвич, докато е във ваната!"
Разван-Луциан Борс, ръководител на маркетинга на Takeaway.com в България казва: "Партньорството с Кейти във връзка с нашата нова телевизионна реклама "Кой каза Takeaway.com" беше фантастично! Като част от партньорството, сега сме готови да направим доставка като никоя друга до дома на няколко късметлии. Най-хубавото е, че всички събрани средства ще отидат за World Central Kitchen, благотворителна организация, чиято мисия и отлична работа са в съответствие с нашите ценности.
Хосе Андрес, основател на World Central Kitchen, добавя: "Ние сме много благодарни на Takeaway.com и на Кейти, че избраха да ни подкрепят, присъединявайки се към нашата борба да осигурим на всеки топло ястие, когато се случи бедствие. С тази подкрепа, World Central Kitchen може да продължи да доставя храна на общности, изправени пред кризи по целия свят и да бъде там за семействата, които имат най-голяма нужда от нея.
Суперфеновете ще се зарадват да чуят, че могат да закупят неограничен брой токени, което означава, че имат на 15 август 2022 и екипът ще се свърже с тях по имейл, за да се организира тяхната много специална доставка.
Новата телевизионна реклама на Takeaway.com дава поглед към света на Кейти, нейните изкусни тоалети и влечение към модата, а сега феновете могат да станат част от всичко това с доставка направо до дома.