Автомобилните компании със сигурност трябва да стават все по-иновативни не само в технологиите, които вкарват в колите си, но и в начина, по който привличат нови клиенти.
Hyundai например са решили да направят нещо, което е доста нестандартно за автомобилния пазар. От CarBuzz разбираме, че корейската компания е подписала договр с Amazon, който ѝ позволява да продава колите си във физическите магазини на Amazon в САЩ.
Освен това, автомобилите на марката ще могат да бъдат поръчвани и онлайн през сайта на търговеца. Като част от сделката Hyundai е избрала услугите именно на Amazon за облачно пространство.
Източник: Hyundai
Като плюс от тази сделка ще бъде, че в бъдеще Alexa ще бъде имплементирана в новите модели на Hyundai от 2025 г.
В автомобилите гласовият асистент не само ще може да пуска вместо нас музиката и създава напомняния, но и да дава информация за актуалната пътна обстановка, трафик и метеорологични условия.