Световният пазар е пълен с имитации на продукти от всякакви прочути модни марки. И въпреки че сякаш през последните години се срещат по-рядко, това си е бизнес, който едва ли някога ще изчезне напълно. Най-малкото защото е сред най-печелившите. Естествено, не и за самите производители.

Пандемията, луксозните брандове, милениалите и как оцеляха гигантите Chanel, Hermès, Louis Vuitton

Падението и възходът на лукса по време на паднемията

Луксозните брандове откриха топлата вода (наречена онлайн търговия)

Наскоро съд в Париж повдигна обвинение срещу 23 души, участвали в дългогодишно фалшифициране, по време на което са произведени стотици имитации на висококачествените и стилни чанти Hermès.

Задържаните, деветима от които са бивши служители на модния гигант, са осъдени на затвор до шест години. Издадена е заповед за арест и на 41-годишен мъж, който все още се издирва и за когото се смята, че е главният мозък на мащабната организация.

Според доклад на WWD, в периода между 2008 и 2012 г. Hermès е понесъл щети от производството на фалшиви чанти за над 10 милиона евро.

Става въпрос за близо 400 броя ментета, създадени в тайни работилници из Франция и Хонконг, както и за още 800, произведени по време на специална програма за служителите на Hermès, която им позволява да си правят собствени чанти.