Ясно е, че бъдещето на колите е свързано с електричеството, но по-големият въпрос е кой производител ще успее да действа най-бързо и съобразително, за да вземе превес над останалите.

Geely JiYUE 01 - китайският автомобил, от който Tesla има защо да се страхува

Geely JiYUE 01 - китайският автомобил, от който Tesla има защо да се страхува

Очаква се това да е първият безпилотен автомобил от ниво 4 в света

В това число включваме създаването на електромобил, който да бъде на по-достъпна цена. Tesla, разбира се, няма да остане по-назад от конкурентите си обяви, че ще създаде такъв автомобил, който да струва около 25 000 долара.

Големият въпрос обаче е не само кога ще го видим, но и къде ще бъде произвеждан. От Reuters твърдят, че имат отговор на този въпрос. Техен анонимен източник твърди, че достъпният електромобил на компанията ще се произвежда в Европа. И по-точно в завода край Берлин, познат като гигафабрика.

Снимка 641098

Източник: GettyImages

Твърди се, че самият Илон Мъск е направил обявлението при посещение в завода, но не е уточнил кога планира да започне производството на достъпния електромобил на Tesla.

Наскоро стана ясно, че благодарение на гигафабриките си Tesla успява да съкрати процеса по създаването на автомобили и да го направи по-евтин. Плановете са дори по-големи, като Мъск цели цялото "тяло" на колите да бъде изливано като едно цяло, не на стотици части, както е в момента.

Резултатът от това ще бъде впечатляващ, защото по този начин даден нов модел ще може да бъде произведен от нулата за около 18 до 24 месеца. В момента този процес отнема около четири години, пише CarBuzz.

Снимка 641100

Източник: GettyImages

По време на същото посещение в завода Илон Мъск е заявил на служителите, че от ноември възнагражденията им ще бъдат повишени с 4%. Което е по-малко от увеличението през миналата година, което бе 6%.

Tesla Cybertruck и кадрите, на които пикапът тегли ракетен двигател на SpaceX

Tesla Cybertruck срещу ракетен двигател

Електрическият пикап може всичко

Въпреки тези увеличения от немския съюз IG Metall твърдят, че заплатите в Tesla са с около 20% ниски от тези при останалите производители.