Миналата година бе доста важна за Alfa Romeo, защото тогава италианците представиха своя първи изцяло електрически модел - Junior. Но и тази не спират с новостите.
Два месеца преди края на годината Alfa Romeo реши да покаже как ще изглежда обновеното Tonale. Не можем да кажем, че досега на модела му липсваше агресивен вид, но след фейслифта той определено е много по-подчертан.
Бърз поглед отвън
Отпред първият C-SUV на Alfa Romeo вече се отличава с нов триизмерен емблематичен знак, който е вдъхновен от историческите модели 33 Stradale и GT 2000.

Източник: Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
Долната част на решетката е станала по-широка и леко ориентирана нагоре, което я доближава като визия до тази на вече споменатия в началото Junior. Основната решетка, която е с формата на щит, вече се отличава с хоризонтални ленти по цялата ширина. Въздухозаборниците също са нови и от Alfa Romeo казва, че са вдъхновени от тези на Giulia GTA.
Пропорциите на Tonale са преосмислени чрез скъсяване на предния надвес и по-широки предна и задна следа.
Бърз поглед в интериора
Веднага прави впечатление, че седалките са нови и с оребрена структура, която италианците закачливо наричат "cannelloni". Повишено е усещането за качествена изработка чрез тапицираните седалки в двуцветна черно-бяла Alcantara. Таблото също е тапицирано в Alcantara и с контрастни шевове.

Източник: Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
Такива откриваме също така на вратите и подлакътника, като те варират според избрания тип седалки. Те, от своя страна, разполагат както с отопление, така и с вентилация, докато воланът и дюзите на пръскачките също са отопляеми.
Централната конзола също е преработена, а на нея откриваме и нов въртящ се скоростен селектор. Инструменталният панел е 12.3-инчов, докато дисплеят за информационно-развлекателната система е с големина от 10.25 инча.

Източник: Alfa Romeo
Alfa Romeo Tonale
Обновеният Alfa Romeo Tonale ще се предлага в четири нива на оборудване - Tonale, Sprint, Ti и Veloce. Ще бъде пусната и специалната лимитирана серия Tonale Sport Speciale, която да отдаде почит на италианския спортен дух.
Задвижванията
Стартираме с хибридната версия Tonale Ibrida, която се задвижва от четирицилиндров 1.5 Turbo двигател с мощност 175 к.с. и турбокомпресор с променлива геометрия, създаден специално за модела и комбиниран със 7-степенна трансмисия с двоен съединител и предно задвижване.
Tonale ще предлага и дизелова версия представена от 1.6-литров двигател с мощност 130 к.с., 6-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител и предно задвижване.
Върхът на гамата е версията Q4 Ibrida Plug-In с електрифицирано задвижване на четирите колела и 6-степенна автоматична трансмисия. Тя включва две нива на мощност: вариант със 190 к.с. и по-мощен модел с 270 к.с. Към момента все още не е ясно какви ще са цените в България на обновеното Alfa Romeo Tonale.