Roberto Cavalli безспорно е една от най-известните модни марки в световен мащаб. За съжаление обаче тъмни облаци са се надвесили над нея. 

Преди около седмица креативният директор на модната къща Пол Съридж напусна поста си, което се оказа, че задълбочи още повече кризата. Това пък налага радикален ход в опит да бъде избегнат банкрут. 

Снимка 415530

Източник: iStock

Roberto Cavalli ще затвори всичките си магазини в Северна Америка и ще се опита да се договори с кредиторите, за да бъде избегнат най-лошият сценарий. На територията на САЩ брандът разполага с осем магазина и четири аутлета. За капак на всичко пък във Флоренция, където е седалището на Roberto Cavalli, служители на компанията подготвят протест.

Dolce & Gabbana, Китай и как една реклама стана повод за извинение

Да се извиниш на целия китайски народ

Когато от рекламата боли

Най-лошият изход от тази криза е ясен, но от модната къща се надяват да бъдат намерени нови инвеститори, които да спасят положението, пише The New York Times.