За новата си рекламна кампания H&M избират за свой представители едни от най-нашумелите топ модели в момента - рускинята Саша Пивоварова и унгареца Енико Михалик.

Представяме ви снимки от колекцията женска мода есен/зима 2009-10 г., където Пивоварова застава пред обектива на култовия фотограф Тери Ричардсън.

Ричардсън е познат най-вече от провокативните рекламни кампании, които прави за Sisley, но и в новия си проект той не изневерява на стила си. Снимките излъчват енергия, хумор и елегантност, което е и запазена черта в модните линии на гигантите H&M.

Още от миналата година Саша Пивоварова показа, че има какво да даде на голямата мода. Тя пренаписа модната история като стана лице за цели шест сезона на Prada.

Индустрията днес високо цени вродения талант на Пивоварова, която освен хубава е и надарена, след като именно нейни рисунки и картини се появиха в арт-страниците на френския Vogue. Тази година рускинята вече е лице на Chanel, Armani и Biotherm.