Изминалата нощ беше историческа за Торонто Раптърс, защото канадският отбор спечели първа титла на NBA в историята си.
Не беше никаква изненада, че Кауай Ленърд получи и приза за Най-полезен играч във финалната серия. Оказва се обаче, че силният сезон на Раптърс е бръкнал дълбоко в джоба на McDonald's.
Причината е, че след миналогодишното отпадане на отбора от плейофите веригата за бързо хранене е сключила наглед изгодна сделка с тях. Всички ресторанти на McDonald's в Онтарио е трябвало да предоставя на всеки посетител безплатни средни пържени картофки.
Това, разбира се, важи за случаите, в които отбора на Торонто играе мач и в него отбележи поне 12 тройки. Всичко това е много хубаво, но условията са били договорени преди Кауай Ленърд да пристигне в Канада.
През изминалия редовен сезон Раптърс отбелязваха средно по 12.4 тройки на мач, докато в плейофите средно по 11.9 точки. Всичко това означава, че в Онтарио пържените картофки направо са валяли.
Според The Financial Post, сметките на McDonald's са били, че ще им се наложи да раздадат около 700 000 поръчки с картофки, но заради силния сезон се оказва, че те са били три пъти повече.
Това е довело до загуба от 5.4 милиона канадски долара. Само за първия мач от плейофите пък, когато Торонто вкараха 13 тройки, ресторантите на McDonald's в Онтарио са издали рекордните 80 000 безплатни поръчки с картофки.