През 2018 г. The Coca-Cola Company решиха да закупят 15% от BodyArmor - спортната напитка, основана през 2011 г., но добила много бързо популярност в САЩ.

Коби Брайънт, Лос Анджелис Лейкърс и как от клуба почетоха рождения му ден

Как Лейкърс почетоха рождения ден на Коби Брайънт

Мамбата няма да бъде забравен

А пък вчера, 2 ноември, от The Coca-Cola Company обявиха, че закупили и оставащите 85% от компанията и тя вече е изцяло под техен контрол. Сделката е на стойност 5.6 милиарда долара, което я превръща в най-голямата за Coca-Cola до момента.

През 2007 г. бяха платени 4.1 милиарда за Glaceau, производителят на Vitaminwater, а през 2018 г. 5.1 милиарда за Costa Coffee.

В момента BodyArmor е втората най-продавана спортна напитка след Gatorade, която пък се държи от конкурентите на Coca-Cola - PepsiCo. От сделката между The Coca-Cola Company и BodyArmor печеливш ще се окаже Коби Брайънт.

Коби Брайънт, Mamba, Nike и плановете на баскетболиста да стартира собствена компания

Какво е искал да направи Коби Брайънт преди смъртта си

За съжаление едва ли ще разберем повече подробности

Това е така, защото през 2014 г. баскетболистът инвестира 6 милиона долара, с които си осигури 10% от BodyArmor. В момента според Wall Street Journal наследниците му ще забогатеят с още 400 милиона долара заради продажбата, пише CBS News.