Блейк Лайвли може и да пази тайни около семейството и децата си, но има нещо, което иска да сподели с целия свят - тайната на своите прекрасни коси.
Актрисата от "Клюкарката" обяви в социалните мрежи новия си проект - марка за грижа за косата, която ще носи името Blake Brown Beauty. Продуктите от нея ще бъдат пуснати на 4 август и по всичко личи, че това е един от най-личните бизнеси, които Блейк някога е стартирала.
Актрисата публикува снимки в своя Instagram и обясни какво я е вдъхновило за направата на козметика за коса.
"Още от дете, през юношеството, ранната зряла възраст, майчинството, работата, личния живот - винаги, където и да е, единствената най-разпознаваема част от мен винаги е била моята личност, нали? Не е моята личност. Всъщност е косата ми", пише Блейк в профила си в Instagram.
Тя добавя че това е най-дългата връзка с някого в живота ѝ. "И като всяка връзка, най-здравословно е, когато се грижите добре един за друг", разкрива още Лайвли и продължава с думите, че е намерила система, която прави чудеса за нея, нещо като трик през десетилетия работа с най-добрите хора в индустрията и страшно много опити и грешки. Така през последните седем години, малко по малко тя развива новата си марка, наричайки я "най-новото ми бебе".
Името на линията за коса Blake Brown Beauty е в знак на почит към покойния баща на актрисата Ърни Лайвли, който променя фамилното си име от Браун на Лайвли, когато се жени за майката на Блейк, Илейн Лайвли.
Актрисата споделя още, че през годините не е правила драстични промени в косата си, което я превръща в емблематична за визията й. Обяснява, че хората толкова са свикнали да я гледат с пусната коса, че ако събере кичурите си на кок, може спокойно да се разхожда из улиците на Ню Йорк и никой да не я разпознае.
На пазара първо ще бъдат пуснати осем продукта, които отразяват всичко, което Блейк прави на собствената си коса, за да изглежда така ослепително винаги, уточнява Vogue.