2019 г. се оказа ключова за футболистката от националния отбор на САЩ Меган Рапино - отборът й стана световен шампион, тя получи "Златната обувка", както и наградата на ФИФА за най-добър играч жена. Освен това успя отново да насочи вниманието към правата на ЛГБТС общността. А ето, че вече има и договор за рекламна кампания.
34-годишната американка е новото лице на испанския луксозен бранд Loewe. Първите билборди с образа й и логото на марката вече се появиха из модната столица Париж. Цялата рекламна кампания ще се появи съвсем скоро.
Снимките са дело на една от легендите в модната фотография Стивън Мейзъл. Самата Рапино споделя, че се гордее и вълнува много с първия си моден ангажимент. "В кампанията се сблъскват различни светове, за да създадат нещо по-голямо и различно," казва тя.