Преди дни Ким Кардашиян пусна в продажба линията си оформящо бельо Skims. Моделите се очакваха с нетърпение най-вече заради мащабната рекламна кампания в социалните мрежи, която риалити звездата проведе. За нея тя използва дами с форми, далеч от перфектните.
Дали заради този силен коз, дали заради славата на Ким или просто защото оформящото бельо е наистина добро, продажбите надминаха дори най-смелите й очаквания.
Само за 20 минути в банковата сметка на Кардашиян постъпиха цели два милиона долара, а почти цялата колекция бе разпродадена.
Това е истински рекорд в този сектор, защото другата най-известна марка оформящо бельо отчита четири милиона приходи за цялата си първа година на пазара.
Така брандът Skims се превърна в най-големия удар на Ким. Е, със сигурност има още доста милиони да спечели, за да достигне състоянието на сестра си Кайли, но този път бизнес нюхът й я поведе по правилния път към тази цел, пише Cosmopolitan.