След големите вълнения в личния ѝ живот, Дженифър Лопес реши да си "почине" и да се фокусира върху кариерата си. Не чакахме и дълго, за да научим какво още е добавила в автобиографията си. Този път не става въпрос за музика или филм (въпреки че и такъв ще видим съвсем скоро).
Джей Ло прави поредната смела крачка в модния бизнес и става глобален посланик на италианската марка за бельо Intimissimi. И ако някой си мисли, че изборът на компанията е случаен, бърка.
Освен заради присъствието си на сцената и играта зад камерата, изпълнителката отдавна си е спечелила фенове и заради вкуса си към модата. Многократно определяна като икона, Джей Ло просто знае как да живее със стил и класа.
Очевидно Сандро Веронези - главният изпълнителен директор на Intimissimi, не остава безразличен към този неин талант. Компанията му се стреми да пробие и разрасне в САЩ, а за тази цел на помощ се причита Дженифър Лопес. Самата тя обяснява по-рано, че е придобила и запазила своята "комбинация от твърдост и сексапил" от живота си в Бронкс.
Генералният мениджър на Intimissimi Марчело Веронези потвърди амбициозния план за растеж, който се е забавил през последните години заради пандемията. Напълно е наясно и с разликите между европейския и американския пазар и клиенти, пише Hola.
"Искаме да растем, но искаме и да разберем по-добре вкуса и предпочитанията на американците, защото двата пазара са различни, различни са и конкурентите", казва той.
Това не е първият път, когато Джей Ло позира по бельо за модна къща. В средата на март тя отново нажежи страстите с фотосесия за Dolce & Gabbana заедно с топмодела Дейвид Ганди. Тогава тя позира в черно дантелено бельо, демонстрирайки стегнатото си тяло - за завист и възхищение на всички.