В последните години популярността на корейската култура по света бележи бум. Хора от всякакви националности, възрасти и пол са в редиците на почитателите на козметиката, музиката и филмите от Южна Корея. А новият най-гледан филм на Netflix e поредното доказателство.

Squid Game, Netflix и рекордът, който южнокорейският сериал постави

Сериалът, който превзе Netflix

Абонатите на стрийминг платформата имат нов любимец

Сега обаче ще говорим не за Squid Game, а за най-известната дамска К-поп група.

BLACKPINK официално обявиха, че вече няма да приемат подаръци от милионите си фенове. Става дума за предмети, цветя и сладкиши, които се получават ежедневно в централния офис на звукозаписната им компания YG.

"Ще сме благодарни, ако пренасочите подаръците и подкрепата си към места, които имат нужда от повече доброта", се казва в изявлението, подготвено от компанията. И уточняват, че правилото важи от тази седмица.

Част от имиджа не четирите момичета от BLACKPINK включва различни филантропски прояви в родината им. Те са дарявали средства за самотни родители с ниски доходи, жертви на пожарите в страната, пуснаха и серия предпазни маски, продажбите от които отиват за подпомагане на млади музиканти.