Всеки месец Netflix бълват толкова много нови продукции, че човек трудно може да им хване края. За някои се очаква, че ще се превърнат в хит, но други изненадват всички.
Корейската продукция Squid Game е от вторите. В актьорския състав не личат известни имена, но въпреки това сериалът превъртя Netflix (обичаме това определение).
Поне според самите тях. По принцип от компанията не изнасят данни за всичките си сериали и филми и това кой колко е бил гледан, като всичко по-скоро се случва на парче.
Така от профила на Netflix в Twitter разбираме, че Squid Game е бил гледан от 111 милиона домакинства, което го превръща в най-гледания за първите дни от появяването си в стрийминг платформата.
Сериалът беше пуснат на 17 септември, но много бързо доби популярност. Тед Сарандос, изпълнителният директор на Netflix, също призна пред Variety, че не са очаквали подобен успех. Но вероятно всички са доволни - особено след като в началото на годината беше обявено, че компанията ще инвестира около 500 милиона долара в създаването на оригинални филми и сериали в Южна Корея.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
Но не се дават и повече подробности относно за какъв период от време тези 111 милиона домакинства са гледали сериала и колко точно от него. По принцип са достатъчни две минути, за да бъде отчетено, че сме гледали.
До момента най-гледаният сериал след пускането си в стрийминг платформата беше Bridgerton, който по данни на продуцентите си е бил гледан от 82 милиона домакинства, пише People.
Squid Game е антиутопична драма, която показва как стотици хора, всеки един с различна история, професия, статус и т.н., но със сериозни дългове, биват въвлечени в смъртоносна игра.
Всъщност участниците играят игри от детството, но ако не се справят, не се разминават с ожулени колена, а със смърт. Който успее да оцелее до края пък ще спечели 46 милиарда. Залог, който си струва риска?