Рекламна кампания на Nescafe май първа се сети да подгони едни от най-гадните и типични БГ пороци. Акцията се обявява срещу завистта, суетата, егоизма и омразата - четирите отрицателни черти, които не просто не ни помагат - те ни тласкат към дъното.

Не че държим да ги рекламираме. Не че винаги пием тяхното кафе. Просто това е нещо, на което всеки трябва да обърне внимание. Даже цяло министерство трябва да изградят, с министър по човешките пороци.

Акцията се провежда на територията на София в големите търговски центрове, офис сгради и банки. Пред асансьорите на посочените сгради е монтиран пътепоказател, който да ориентира посетителите за вярната посока на успеха.

В случай, че те изберат правилния път, ще получат писмо, запечатано с восъчен печат и бурканче златна селекция от кафето.

Естествено всеки един, тръгнал към успеха, ще трябва да направи нещо в замяна, но в този случай, за себе си. А именно, да декларира писмено пред представителите на Nescafe и пред себе си своите цели и желания, и да се ангажира с тяхното реализиране, въздържайки се от „падане духом, отчаяние и обикновен мързел".

От такова напомняне се нуждае ако не всеки, то всеки втори българин.

А и думите на хартия тежат повече, напишете ги. Така шансът да постигнете това, за което мечтаете, става с пъти по-голям.

Важното е да не забравяте да искате от живота. Той винаги има какво да предложи.