След като AMG, придворните тунери на Mercedes-Benz, преобразиха купето SLS, ето че дойде ред и на роудстъра. Компанията вече публикува първите официални снимки от и разкри подробности за него.
Автомобилът бе подложен на сериозни тестове край фирмения завод в Зинделфинген. Официалната му премиера е насрочена за автомобилния салон във Франкфурт.
Роудстърът е с мек сгъваем покрив, изработен от плат, но и с магнезий, стомана и алуминий. Прибира се за 11 сек в специфична Z-образна конфугирация, за да се спести пространство и го прави автоматично дори и при движение със скорост 50 км/ч.
Суперавтомобилът е запазил емблематичните отварящи се нагоре врати. По модела няма видите все още трилъчевата звезда на Mercedes, но пропорциите на каросерията говорят сами по себе си.
Инженерите от AMG първо са разработили дигитален прототип, а после са си услужили с ноухауто на Mercedes-Benz. Реалният предсериен модел е с двигател с макс. мощност 571 к.с. Пространствената алуминиева рама на роудстъра тежи само 243 кг, докато това на версията с твърд покрив - 241 кг. Максималната скорост на автомобила е 317 км/ч.
Седалките са подсилени за по-висока безопасност, а аудиосистемата от Bang&Olufsen BeoSound е с 250-ватови събуфери. Превъзходната акустика е постигната с помощта на сложни технологии. Отзад е монтирано специално еднослойно стъкло, което заедно със специфичния покрив подобрява шумоизолацията дори при високи скорости.