Изключително любопитни данни бяха изнесени от американската компания за проучвания RL Polk, засягащи продажбите на нови автомобили в САЩ и по-конкретно отнасящи се до предпочитанията на женската аудитория.

През 2010-та 38,5% от новите автомобили в САЩ са били закупени от жени, а най-предпочитаната марка е била Toyota (15.7%), следвана от Honda (14%), Ford (10%), Chevrolet (8,9%) и Nissan (8,8%).

Най-интересната част от данните обаче се състои в процента на покупките, извършени от жени при отделните марки. По този показател на първо място е Mini, като 47.9% от клиентите на тази марка в САЩ са жени. След нея се нареждат Kia (46,8%), Honda (46.0%), Nissan (45,5%) и Subaru (45,0%).

Данните най-вероятно ще бъдат използвани от различните компании като ориентир за това какво наистина грабва вниманието на нежния пол. Изглежда те са най-силно заинтригувани от малките компактни автомобили, които им пасват перфектно.

Autoblog.bg