Силно се надяваме, че през април 2021 г., за когато беше пренасрочена премиерата на "Смъртта може да почака", най-накрая ще видим филма.
Разбира се, няма как да сме сигурни дали това ще се случи. А и на врачка не бихме повярвали.
Шегата си е шега, но сме големи фенове на г-н Бонд, а нали на Даниел Крейг ще му е за последно. Ще участва и Ана де Армас, която също ни е тръпка. Пръст в сценария има и Фийби Уолър-Бридж, която обра емитата за Fleabag (и като сценарист, и като главна героиня).
И това са все неща, които ни действат като мажоретки. Надъхва ни и последната новина около "Смъртта може да почака".
Според NME, продуцентите на "Смъртта може да почака" въобще не са щадили средства в опитите си да направят филма възможно най-добре. Лий Морисън, който отговаря за каскадите, казва пред Total Film, че са похарчили почти 60 000 евро за Coca-Cola, която са излели на пода.
Да, знаем, че звучи странно, дори леко налудничаво, но си има доста добро обяснение. За една от сцените, които видяхме и в трейлъра, Джеймс Бонд трябва с мотора си да отскочи от рампа и след кратък полет да се приземи на улица с плочки.
Това си е доста опасно начинание, затова и Даниел Крейг е искал да се увери, че каскадьорът, който ще свърши трудното вместо него, ще получи възможно най-добрите условия. С изсъхването на газираната напитка пък плочките са станали по-лепкави, което е било добре за сцеплението на гумите при каскадата.
Друг плюс е, че след като са измили площадката, всичко е изглеждало много по-чисто. В крайна сметка, големият победител от това оливане са улиците на италианския град Матера.