Миналата седмица стана ясно, че Squid Game буквално е превзел Netflix и са го гледали цели 111 милиона домакинства. Което го превръща в най-гледания сериал на стрийминг платформата за първия месец от пускането си.
Статистиката е забележителна, но остава учудването защо компанията продължава да измерва гледаемостта след само две минути. Този въпрос е повдиган многократно, а най-сетне ще бъде и разрешен.
В доклад за третото тримесечие на годината до акционерите, от Netflix казват, че ще предприемат промяна в тази насока.
Двете минути ще останат в историята, а гледаемостта на даден филм или сериал ще се отчита на час и за първите 28 дни от пускането. Разпространението на подобни данни няма да се случва и от дъжд на вятър, както до момента, а ще стане по-редовна практика.
От края на 2019 г. Netflix премина към измерването двете минути отичане на гледаемостта. Преди това, за да бъде отчетено, че даден профил е гледал филм или сериал, трябваше да види поне 70% от него, пише The Hollywood Reporter.