Проблемът с пластмасовите отпадъци е добре известен на всички. Затова и много компании взимат мерки да ограничат пластмасата в продуктите си. Nestle дадоха обещание до 2025 г. всичките им опаковки да са рециклируеми. В Япония обаче един продукт на компанията вече направи забележителна промяна.

KitKat е много популярно десертно блокче в Страната на изгряващото слънце - всеки ден там се продават по четири милиона от него. От няколко месеца най-продаваните му вкусове - оригиналният, матча и черен шоколад, вече са на пазара в опаковки от хартия за оригами.

Освен екологична, новата опаковка предлага и забавление - с няколко сгъвания може да получим оригами на жерав - символ на надеждата в Япония. Целта е потребителите да гледат на опаковката не като на боклук, а като форма на изкуство.