С благотворителна 3-дневна разпродажба на бутикови тоалети World Club of the princes and the princesses откри сезона на добротворството в полза на самотни майки в неравностойно положение, съобщава VIP Communication. Кампанията стартира в четвъртък в бутик "Амнезия" в столичния мол "Парадайс".
Средставата от продадените тоалети на дизайнерката Искра Стефанова и на моден бутик Noemia fashion ще бъдат предоставени на организации, подпомагащи самотни майки.
В кампанията се включи фолклорната звезда Поли Паскова с нейните албуми, както и журналистката и ПР-експерт Патриция Кирилова с дебютната си книга "Да свалим маските".

Инициативата бе подкрепена и от журналистката Светослава Рудолф, бизнесдамата Мария Петкова и Габи Капитанова.
Гости на събитието бяха "Мистър България" Лъчезар Иванов, диамантеният експерт Румен Спасов, управляващият съдружник на ПР-агенция VIP COMMUNICATION Дончо Георгиев, главният редактор на B2B Media Надя Маринова и други.