Близо един милион зрители са проследили най-интересните моменти от старта на 10-ия сезон на VIP Brother.
Влизането на съквартирантите в най-известната Къща в България е било по-гледаното шоу от това на прекия конкурент, съобщават от Нова тв.
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, стартът на VIP Brother 2016 снощи печели категоричен успех, привличайки повече зрители сред всички основни целеви групи спрямо втората по гледаемост медия - bTV.
Особено красноречиви са резултатите сред активното градско население (18-49 г)., където VIP Brother привлича 32.8% от зрителите, което е с над 44 % или над 10 пункта повече от втората по гледаемост телевизия (22,3 %) в същия часовия слот (19:58-23:28), съобщиха от Нова тв.
VIP Brother e безспорният избор и на представителките на нежния пол (жени 25-54 г.) с дял от 35.1, където Нова тв отново привлича с близо 10 пункта по-голям аудиторен дял спрямо bTV – 25,9 %.
От bTV пък съобщават, че 33.8% от телевизионната аудитория у нас са проследили в продължение на близо три часа кои са 19-те авантюристи във втория сезон на "Фермата".
Първият епизод привлече 33% повече зрители спрямо програмата, излъчвана в ефира на втората по гледаемост Нова тв в същия часови пояс.
"Фермата" е изборът и на зрителите на възраст 18-49, където разликата с Нова е 36%, съобщават още от телевизията.
Despair
на 13.09.2016 в 09:47:20 #1Ще се види по официалните приходи, декларирани по документи пред НАП за приходите от тези две предавания, кое е било по ефективно! Едва ли БТВ ще декларира официално такава разлика в приходите, която сега Пи Ар-ите на телевизията твърдят, че има с НТ. Всичко у нас вече се базира на измами и заблуди! Нормалните неща, нямат шанс.