Българският моден бранд Vaymon Couture спечели световното внимание още със своята първата колекция Be a Star. Тя направи впечатление на две от водещите италиански модни издания - Vogue и Vanity Fair, които се изказват доста ласкаво за стила на бранда.

С елегантните си дизайни и уникални творчески решения, колекцията бързо провокира интереса както на международния моден свят, така и на популярни светски личности и инфлуенсъри.

"Избрахме Италия за представянето на нашата колекция като знак на почит към престижа, компетентността и лидерството в света на модата, както и красотата и културата. Италия винаги е била творческо огнище и ние вярваме, че това е идеалният контекст за представяне на новата ни линия", са думите на създателките на Vaymon Couture - сирийката Вая Джамал Джлелати - предприемач, която в проекта опазва наследството на семейство известни шивачи от Пътя на коприната между България и Сирия, и българката Моника Любомирова Ланчева, бивш модел и предприемач, който живее с модата от дете.

Създателките на Vaymon Couture вярват, че това не е само марка за дрехи, но и кауза, защото всичко различно е красиво и любовта към модата няма цвят, раса, възраст, няма религия и не трябва да се поставя в рамка. 

В подкрепа на мисията си, създателите на бранда избират азиатски и тъмнокожи модели за лица на първата си колекция, а самите те са представители на различни религии - християнска и мюсюлманска.

Десислава Тошева от Caviar Couture: Българската дизайнерка, която облече майката на Илон Мъск

Българката, която облече майката на Илон Мъск

Какво стои зад успеха на Caviar Couture

"Vaymon Couture не е роден от любов от пръв поглед, а от споделена страст, която извежда любовта към модата в ДНК-то на двете основателки, с наследство от креативност, изследвания за качество и изключително внимание към детайла, което води началото си от България и Сирия", пишат от Vogue Италия. Първата колекция Be a Star има седем модела рокли и костюми, допълнени от подходящи аксесоари.