Живеем във време на свръхпредлагане, в което по магазините и в интернет можем да намерим всевъзможни продукти. И точно когато си помислим, че вече нищо не може да ни изненада, се появява поредното изобретение, срещу което повдигаме вежди с недоумение на кой му е хрумнало и кой ще го използва.
Този път примерът носи името ShowrShield. От него, въпреки едната нарочно пропусната гласна, се досещаме, че става дума за "щит за под душа".
Приспособлението е по идея на американка, а основната му цел - да предпазва старателно гримираното лице на дамите, които искат да си вземат бърз душ, без да се налага след това да прекарват отново доста време пред огледалото. Звучи идейно, признаваме.
Рекламанатa кампания на продукта се изразява в снимки на предизвикателни дами по хавлии, с мокри коси, но сухи и гримирани лица. "Щитът" определено изглежда странно върху лицата им, но пък идеята се хареса на мнозина.
Лек, за многократна употреба, на цена 15 долара. Създателката на ShowrShield подчертава, че продуктът й е много подходящ и за дамите, преминали пластична операция, микроблейдинг, удължаване на вежди или други подобни процедури, които изискват мястото да не сe мокри известно време, пише The Sun.