Някои хора казват, че това е последната аналогова кола, което в света на автомобилните фенове е огромно признание.
Други я определят като една от най-добре звучащите машини на пътя - стига да засечем такава на пътя, разбира се. Да, това е Porsche Carrera GT. Но има и по-специални от него, например това на снимките, което е единствено по рода си в целия свят.

Източник: Mechatronic.de
От стандартното Porsche Carrera GT са произведени 1270 бройки, една от които е попаднала в ръцете на тунинг компанията GPR Racing, които от своя страна са я модифицирали и подготвили за пистата. И сега същата тази машина се продава.
Колата започва живота си като стандартна Carrera GT, купена от белгиец през 2005 г. Новият ѝ собственик обаче решава, че тя не е достатъчно специална за него и се свързва с GPR Racing, които съвсем професионално приемат да я модифицират срещу скромната сума от 220 000 евро.

Източник: Mechatronic.de
Списъкът с подменените от GPR Racing части е дълъг, но накратко включва увеличена мощност на двигателя, състезателни спирачки, състезателен съединител, състезателни магнезиеви джанти, вградени пневматични крикове, които са задължителни за някои състезателни серии, както и абсолютно спартански интериор, който е традиционен за състезателните автомобили.

Източник: Mechatronic.de
Идеята на белгийския собственик на колата била да участва с нея в Световния шампионат за издръжливост, част от който е и легендарното състезание "24 часа на Льо Ман". Това обаче така и не се случило, защото правилата били променени и колата вече не отговаряла на тях.

Източник: Mechatronic.de
Добрата новина е, че този демон на колела има регистрация и напълно законно може да бъде управляван по пътната мрежа. Друг е въпросът колко безопасно би било това, имайки предвид първичният 5.7-литров V10, който разполага с мощност от 650 к.с. (610 к.с. стандартно).
Автомобилът има пробег от едва 2000 километра, наскоро е преминал през пълно обслужване, а сега търси своя нов, втори собственик, пише немският сайт Mechatronic.de. Цената е 849 000 евро или 1.04 милиона долара.