Няма как да знаем как щеше да преминава денят и животът ни, ако Стив Джобс не бе смачкал телефона с копчета. Предполагаме, че щеше да е доста скучно.
Знаем обаче, че откакто Джобс зададе тона на XXI век, технологичните гиганти се оляха - и като честота на изкарване на нови джаджи, и като маркетингова промивка на потребителите, и като баснословни цени за "най-новото и горещото" на пазара.
Далеч не твърдим, че компаниите преднамерено ни пробутват кофти продукти, опаковани в лъскаво, защото това просто не е така.
Източник: GettyImages
Но пък много добре виждаме, че милиардите за реклама някак успяват да заглушат малките (или пък големите?) дефекти и слабости на новите джаджи. Малко или много, това ни оставя без място за двоумене дали ежегодно да ъпгрейдваме. Резултатът - цената от над 1000 долара се счита за нещо напълно нормално.
В мрежата обаче се намират тех-нърдове, чийто усти не могат да бъдат запушени. Блогъри и влогъри (а и някои сайтове) регулярно подкопават тежките рекламни инвестиции с откровени краш тестове и ревюта.
Очевидно максимата "лоша реклама няма" е в пълно действие и тук. И въпреки обективните си, на места и болезнени за някоя марка оценки, инфлуенсърите все пак са намерили начин да си партнират - платено - с някои от тези компании.
Източник: iStock
Истинските им мнения пък привличат милиони гледания, а към началото на 2020 г. 1000 от тези гледания носят печалби между 3 и 5 долара, сочат данни на InfluencerMarketingHub.
С две думи - тех-нърдовете няма защо да се вълнуват толкова дали ще засегнат някогo. Запознайте се с някои от най-популярните и интересните на mybody.bg.