Супербоул е най-голямото спортно събитие в САЩ и всяка година привлича милиони зрители. И понеже това е една огромна платформа за реклама, е добре известно, че рекламодателите плащат много милиони за няколко секундни видеа, които да бъдат пуснати на полувремето.

От Серина Уилямс до Брадли Купър - знаменитостите, които бяха на Супербоул 2025

От Серина Уилямс до Брадли Купър - знаменитостите, които бяха на Супербоул 2025

И кой бе неочаквано освиркан

Тъй като играта не беше особено интересна и драматична, телевизионните зрители може да са намерили повече забавление в рекламите, излъчени по по време на паузата и продадени за повече от 8 милиона долара всяка.

От Variaty ни открехват вратата и на топ 10 на рекламите, които са предизвикали най-голям интерес.

10. Squarespace

9. Doritos

8. DoorDash

7. NerdWallet

6. Bud Light

5. Marvel Studios

4. Yahoo

3. Made By Google

2. Ram Trucks

1. Booking

Най-гледаната реклама на Супербоул е на Booking.com, включваща не кой да е, а Мъпетите на Джим Хенсън, които заедно с обикновените хора, които не са кукли, търсят най-добрия начин да резервират перфектната ваканция. Booking.com също имат най-гледаните спотове за Супербоул през 2024 г. (с участието на Тина Фей) и през 2023 г. (с участието на Мелиса Маккарти), според YouTube.

Както в миналото, комедията и знаменитостите пробиват рекламния водовъртеж на Супербоул, включително рекламата с Глен Пауъл за Ram Trucks, която застава на втора позиция, както и Бил Мъри за Yahoo с номер четири.

Под номер 5 в списъка е трейлърът за филма на Marvel Thunderbolts*. Шейн Гилис, Пост Малоун и Пейтън Манинг участват в реклама на Bud Light, която заема шеста позиция, като Гилис и Пост Малоун правят улично парти. Киърън Кълкин осигурява гласа на гениален кит белуга за NerdWallet и заема номер седем. 

Супербоул 2025 - колко струват рекламите и какви ще са те

Супербоул 2025 - колко струват рекламите и какви ще са те

На най-голямото спортно събитие в САЩ

Междувременно Кендрик Ламар, хедлайнер на шоуто на полувремето на Супербоул тази година, зае втора позиция в списъка на най-популярните изпълнители на YouTube (след Bad Bunny) през седмицата преди Супербоул. В допълнение, "Not Like Us" на Ламар беше номер три в списъка с най-добрите ежедневни музикални видеоклипове на YouTube. В неделя гледанията на час в официалния канал на Кендрик Ламар в YouTube достигнаха три пъти повече от преди седмица (3 февруари), според видео платформата.