През годините Tucson се утвърди като един от най-разпознаваемите модели на Hyundai. И за това говори фактът, че тази година се навършват точно 20 години от пускането на Tucson на пазара.
Ето защо Hyundai са решили да отдадат заслуженото на модела и пуснаха специална юбилейна серия. Дизайнът и логото ѝ са по случай 20-ата годишнина на модела и олицетворяват гигантски кактус сагуаро.
Заигравката тук е, че този емблематичен за американския запад кактус може да бъде видян само в пустинята Сонора, която е в близост до град Тусон. Сагуарото достига до 20 метра височина, но също така според Hyundai олицетворява устойчивост и сила - качества, присъщи и на Tucson.
Източник: Hyundai
Юбилейната серия на автомобила идва с нов екстериорен цвят - Pine Green Matte, който подчертава атлетичния му дизайн и придава още по-модерен вид. Интериорните подобрения включват нови седалки и подглавници с емблемата на юбилейния модел.
Източник: Hyundai
Hyundai Tucson се произвежда в Европа, а юбилейната серия е вече достъпна за поръчки и в България. Цените за базовата хибридна версия с 48V архитектура в Premium изпълнение започват от 87 150 лв. Докато върховата plug-in хибридна версия с 253 к.с. в Luxury изпълнение струва 112 700 лв.
SuperMario
на 17.09.2024 в 21:29:51 #1чисто нов модела "hyundai tucson 2024" струва 25 хил. долара в САЩ при средна заплата на средния американец от 4. хил долара. А в БГ абсолютно същият модел струва 55 хил. долара (около 88 хил. лева). 100% завишена цена и то когато усреднено заплатите на българите са около 700 долара (1200 лева) Какъв е извода ли? Българина бизнесмен е алчен - много алчен! Българския "бизнесмен" няма търпение с малка надценка (печалба) и по голяма оборотност (повече продажби) да спечели същите пари... Това е трагедията на българина търговец - алчен и абсолютно неразбиращ същината на бизнеса! Той иска за една нощ да стане милионер....