За някои хора пазаруването е удоволствие, за други - необходимо зло. Какво би се случило обаче, ако супермаркетът знае предварително от какво имаме нужда, какви са нашите предпочитания и кои артикули купуваме най-често?
Може да звучи като фантастика, но не е - персонализираните оферти могат да ни върнат радостта от пазаруването.
Появата им е съвсем естествена - светът се променя, потребителите стават все по-взискателни и се нуждаят от специално внимание. А търговците са готови да отговарят на тези изисквания, като предложат лично отношение към всеки, вземат под внимание вкусовете му и се възползват от предимствата на дигиталните технологии. Приложенията за пазаруване са една от тях.
Инсталираме ги на мобилния си телефон лесно - само с няколко клика, и вече имаме "лична" връзка с любимия си супермаркет.
Ако сме фенове на френските сирена например, той ще ни изпрати нотификация за нови продукти или ще ни напомни кога сиренето Бри е намалено. Когато пък сме пазарували определени продукти няколко пъти, приложението ще ни изпраща оферти за сходни артикули.
Източник: iStock
И всеки ще се съгласи, че така пестим време, пестим средства и се чувстваме специални - това са предимствата на програмите за лоялност. През 2020 г. BILLA навърши 20 години в България, а програмата й за лоялност BILLA Card също "порасна". Тя вече е с различна визия и дава нови възможности за притежателите си. Ето пет от тях.
Пазаруването е вече в смартфона
Достатъчно е да свалим мобилното приложение BILLA APP, да се регистрираме и да се сдобием с дигиталната си карта BILLA. При плащане на каса, тя се маркира от касиера чрез индивидуалния баркод, достъпен в приложението. На база на предишните ни пазарувания и продуктите, които търсим в приложението, получаваме персонализирани оферти, близки до предходните ни покупки. Можем да се възползваме и от промоционални ваучери за любими продукти, налични всяка седмица в приложението.
Някой винаги помни рождения ни ден
След като сме регистрирали своята BILLA Card, получаваме 10% отстъпка като подарък за рождения си ден. Може да я ползваме еднократно в периода две седмици преди и три седмици след празника.
Източник: BILLA
Уикендите са специално време
В петък и събота се запазват добре познатите ни отстъпки на любими марки и продуктови категории, които предоставя BILLA Card.
Изгодното пазаруване никога не е било по-лесно
С BILLA Card имаме достъп до повече от 1000 продукта с трайно ниска цена извън специалните промоции. Те са отбелязани със зелен етикет на регала в магазина.
Всеки иска да е част от голямо семейство
Обновената BILLA Card създава по-близки и лични отношения с клиентите на търговската верига. Така всеки от нас ще се радва на лично отношение и на предимството собствените му вкусове да определят индивидуалните оферти, които получава.
Настоящите карти за лоялност на BILLA са валидни до 10 март 2021 г., но предоставят по-ограничени предимства. Затова от веригата ни съветват да побързаме да се сдобием с новата карта, за да не пропускаме оферти. Все пак коледните празници тепърва предстоят.