Преди няколко дни в мрежата се случайно се появи изображение, даващо информация за най-големите корпоративни клиенти на американската авиокомпания United Airlines.
От него научихме, че Apple най-оборотният клиент на компанията, който миналата година е влял над 150 милиона долара за полети. За сравнение, Facebook и Google са изхарчили по около 34 милиона за същия период.
Интересното е, че огромна част от разходите на Apple (около 35 милиона долара, ако трябва да сме точни) са били предназначени ексклузивно за полети до Шанхай.
Компанията на Тим Кук има договор с UA за 50 полета в бизнес класа за всеки ден от годината. Това са доста и скъпи полети, но за компания от ранга на Apple разходите по тези билети са жълти стотинки.
Дори не можем да си представим каква може да е причината, която изисква подобно количество полети, но най-вероятно е обвързана с факта, че повечето части на Apple се произвеждат в Китай.
Интересно ще е да видим дали компанията ще ореже от подобни разходи през 2019 г., след като започна годината по доста неубедителен начин.