"Virtual army" е името на есенната кампания на френския моден гранд Balmain. Не армия, а само три модела участват в нея, но любопитното е, че те не са някои от популярните имена в модния бранш, а компютърно генерирани образи.
Източник: Balmain
Balmain, които са популярни с авангардния си дизайн, вдъхновен от рокендрол естетиката, се присъединиха към Louis Vuitton и козметичната линия на Риана Fenty Beauty в използването на виртуални модели.
Източник: Balmain
В кампанията, "заснета" от фотографа Камерън-Джеймс Уилсън, са включени Шуду - първият дигитален супермодел, както и два други модела, създадени специално за Balmain - Марго и Жи.
Източник: Balmain
В мрежата моментално заваляха както похвали, така и критики към Balmain и главният дизайнер на модната къща Оливие Рустенг. Според мнозина това е поредният начин, по който обикновените жени ще се почувстват неспособни да достигнат идеалите за красота, наложени от модните брандове, а вече и от съвършените виртуални модели.