Латино дивата Шакира стана рекламно лице на Blend-a-med за новата паста за зъби 3D White Luxe. Причината - мулти-платинената певица въплъщава блясъка и неотразимостта на жената, изразени чрез нейната ослепителна усмивка, категорични са от компанията. Договорът с певицата е прецедент, тъй като марката досега не е сключвала международно партньорство със световноизвестна звезда.

„Като изпълнител с много музикални награди, звезда на реалити формата The Voice по NBC, филантроп, икона на красотата и майка, Шакира съчетава истинското излъчване на жена с много разнообразни качества и го постига с винаги сияйната си усмивка. Ние сме много развълнувани, че красива и силна жена като Шакира ще представлява марката.", казва Стефан Скуайър, Международен маркетинг директор на компанията.

„Винаги съм смятала усмивката за най-важното предимство в живота си", признава пък Шакира, развълнувана от новото начинание.

„Марката е забележителна и ще бъде чудесен партньор на моята фондация Barefoot по време на съвместната ни работа в подкрепа на децата в Колумбия."/ Lifestyle.bg