"Искам да посветя тази модна линия на всички млади хора, които ме ценят, обичат, които ме виждат като свой идол... и я правя само поради тази причина, заклевам се. Защото от икономическа гледна точка, няма да получа нищо."

По този начин италианският дизайнер обяснява интересната колаборация между него и марката H&M, известна по - скоро с качествените си стоки на нормални цени, отколкото с хитови облекла в ограничени серии.

Сега е постигната златната среда - серията е ограничена и взаимства от най - добрите тоалети на дизайнера, които са обходили червените килими по кинофестивалите, а цените са ниски за стандартите на Cavalli.

Линията, обаче, е наистина убийствена. Съчетава лукс и блясък. Определено най- силно застъпени са животинските шарки, леопардови и зеброви, върху облекла от шифон и коприна.

Рекламната кампания към колекцията е дело на Тери Ричърдсън (фотографът, чието име стои и зад рекламната визия на Sisley).

За пръв път дрехите от тази серия са показани на ревю на 25 октомври в Рим, а сред публиката са били Шарън Стоун, Холи Бери, Мануела Аркури и др.

От 8 ноември колекцията е във веригата H&M.