По този начин италианският дизайнер обяснява интересната колаборация между него и марката H&M, известна по - скоро с качествените си стоки на нормални цени, отколкото с хитови облекла в ограничени серии.
Сега е постигната златната среда - серията е ограничена и взаимства от най - добрите тоалети на дизайнера, които са обходили червените килими по кинофестивалите, а цените са ниски за стандартите на Cavalli.
Линията, обаче, е наистина убийствена. Съчетава лукс и блясък. Определено най- силно застъпени са животинските шарки, леопардови и зеброви, върху облекла от шифон и коприна.
Рекламната кампания към колекцията е дело на Тери Ричърдсън (фотографът, чието име стои и зад рекламната визия на Sisley).
За пръв път дрехите от тази серия са показани на ревю на 25 октомври в Рим, а сред публиката са били Шарън Стоун, Холи Бери, Мануела Аркури и др.
От 8 ноември колекцията е във веригата H&M.