За ценителите на лукса, модна къща „Агресия" придаде нов облик на един от своите бутици в София и с това внесе влиянието на американския лукс по отношение на мъжката мода в България.

Елегантният бутик, намиращ се на ул. „Алабин" № 60, вече е официален представител на реномираната американска марка- „Polo Ralph Lauren- Blue Label".

На откриването присъстваха част от най-изявените ценители на качествената мъжка мода в лицето на „Агресия" - г-н Валентин Михов, собственикът на бутиците за бижута и диаманти "SSG" Момчил Михайлов, както и мощно генералско присъствие, начело с Красимир Петров, Васко Василев и Красимир Занев.

Сред гостите бе и арх. Таня Дикова, снаха на главния архитект на
София арх. Петър Диков.

Собствениците на „Агресия Груп" г-н Александър Антов и неговата половинка г-жа Мария Антова, както и мениджърът на компанията - г-жа Мая Асенова, приветстваха гостите.

От европейската централа на Ralph Lauren присъстваха г-дата
Александър Вирт/регионален търговски директор/ и Бастиан
Амелонкс/мениджър продажби на мъжко облекло/, които с типична немска прецизност и възхита споделиха, че бутикът на "Агресия" е един от най- оригиналните като „корнер на марката" в цяла Европа.

Допълнително настроение внесоха и моделите, които с модно ревю възхитиха дамската част на събитието.

Колекцията за пролет-лято 2010 на Polo Ralph Lauren налага цветове и материи, с които българския мъж ще изглежда едновременно елегантен, a и в крак с последните модни тенденции при спортно -елегантния сегмент.

Преобладават пастелните тонове на цветовете- синьо, розово, зелено, лилаво. А кройките са несравнимо лежерни, повлияни от бохемската същност на дизайнера.
Ralph Lauren. Аксесоарите са традиционните за марката- бейзболни шапки, кожени колани и спортно-елегантни чанти. Най-характерни са ризите и блузките тип „поло", които са най-продаваните мъжки облекла в цял свят.