COVID-19 постави пред сериозно изпитание заведенията по света и всички работещи в тях. С отварянето им се налага контрол върху стриктното спазване на мерките, като на първо място са носенето на маски и социалната дистанция.

Преди дни в заведение от веригата Starbucks в Лос Анджелис се разиграва неприятна сцена, която стана достояние на целия свят. 24-годишният бариста Ленин Гутиерес отказва да обслужи клиентка, защото е без маска, позовавайки се на изричните правила на компанията.

Жената на име Амбър Лин Джил, останала жестоко обидена от отношението, започнала да сипе клетви по адрес на служителя. Дори го снимала и качила кадъра в профила си във Facebook. А под снимката написала, че следващият път, когато откаже да я обслужи, ще извика полиция, предава CNN.

Случката и публикацията за нея предизвикаха широк отзвук в социалните мрежи. Вместо да получи подкрепа, Джил среща сериозна критика, а Гутиерес получава неочаквана подкрепа - не само морална, но и финансова.

Един от коментиралите случката в социалните мрежи решава да създаде GoFUnd кампания, с която подкрепя баристата и това, че той се придържа към правилата, които са важни за всички. 

Собственикът на китайски онлайн магазин, който пропътува 850 км, за да търси сметка на клиент за лош отзив

Да пропътуваш 850 км, за да набиеш клиент за лош отзив

Онлайн търговията не е това, което беше

Първоначалната цел на кампанията е 1000 долара, но само една седмица по-късно Гутиерес получава огромния бакшиш от над 80 хиляди долара. Той благодари на всички, които са го подкрепили, и заяви, че с част от събраната сума ще сбъдне мечтата си да стане танцьор.