Пропуснали сме момента, в който Лурдес Леон е станала на 24 години. Но ето - дъщерята на Мадона не само вече е голяма, но и е новото лице на рекламната кампания на Marc Jacobs. А снимките й са доста провокативни.
Лола, както предпочита да я наричат, се появява в поредица провокативни кадри - в къса риза на цветя, с пъстри чорапи, но по бельо, както и с две рози на гърдите вместо сутиен.
Не можем да не забележими, че тя все още подкрепя "натуралния" тренд и не депилира подмишниците си.
Преди почти 15 години Марк Джейкбъс в качеството си на тогавашен креативен директор на Louis Vuitton снима Мадона в рекламната кампания на френската луксозна марка.
Сега дизайнерът продължава работата си с дъщерята - няма как да не забележим, че Лола Леон притежава точно същото провокативно-секси-невинно излъчване, като младата Мадона.