Може да ни изглежда, че животът на Ким Кардашиян е само цветя и рози (като изключим шумния й развод с Кание Уест и последвалите му нападки в социалните медии), но съвсем не е така. Ким е една здраво работеща бизнесдама.
Три години след създаването на марката си за бельо SKIMS, тя пуска и линия с бански.
"Вие поискахте, а ние ви чухме", написа самата Кардашиян в публикация в Instagram, където представя някои от моделите на SKIMS SWIM. Очевидно визира запитвания на фенове на бранда за колекция бански костюми.
А тя наистина е забележителна - включва 19 модела, които позволяват сами да комбиниране горнище и долнище. Но ако някой очаква банските да са с флорални мотиви или други пъстри десени, ще е разочарован - тези на SKIMS са едноцветни и само в седем различни цвята.
Размерите, в които се предлага колекцията, са от XXS до 4X, а цените започват от 38 долара, за да стигнат до 108 долара.
Компанията на 41-годишната Ким Кардашиян SKIMS беше основана през 2019 г. През януари 2022 г. е оценена на 3.2 милиарда долара, а според Bloomberg тази година продажбите й ще достигнат до 400 милиона долара.