Да имаш собствена кулинарна марка отдавна се превърна от нещо като мода в почти задължителна част от портфолиото на всяка звезда. Докато едни се фокусират върху вино и джин, други наблягат на лютите сосове.

В рая на лютото - първият Sofia Chilli Fest ни предизвиква с горещи вкусове и преживявания

В рая на лютото - първият Sofia Chilli Fest ни предизвиква с горещи вкусове и преживявания

А Александър Кюркиев от Chilli Hills издава какво да очакваме от лютия фестивал

Марката на Ед Шийрън се нарича Tingly Ted"s, шок рок звездата Алис Купър прави люти сосове, кръстени на най-големите си хитове, а дори Ким Кардашян е инвестирала средства в популярната марка Truff.

Новото попълнение в звездната люта лига е Бруклин Бекъм. Най-голямото дете на Дейвид и Виктория пусна на пазара Cloud 23 - марката му за люти сосове, която за момента се състои от две разновидности.

Hot Habanero е по-пикантният сос, докато Sweet Jalapeño е подходящ и за тези, които не са фенове на лютото. Интересен е и дизайнът на бутилките - стъклени, с дървени капачки и с етикети с херувимчета, те напомнят повече опаковки на скъпа козметика.

И наистина на фона на много други люти сосове, тези на Бруклин Бекъм са в малко скъпи - по 15 британски паунда бутилката. В прмоутирането на марката му се включи цялото му семейство - от съпругата му Никола Пелц през звездните му родители, както и братята, и сестра му.

Инвестицията в бизнес с люти сосове явно е умен ход от страна на сина на Дейвид и Виктория Бекъм - търсенето и продажбата им всяка година нараства с 10 % по света, пишат Guardian.