Неотдавна Натали Портман се изправи срещу доминацията на силния пол, като пренаписа класически приказки. Наскоро отново обърна внимание на мястото на жената и начина, по който тя се чувства, но в далеч по-съвременен контекст.

Натали Портман, „Пепеляшка“ и книгата й с авторски варианти на класически приказки

Защо Натали Портман е възмутена от "Пепеляшка"

Също и от някои класически басни

Поводът този път е рекламата на последния аромат Miss Dior, и рекламното видео, в което именно звездата от "Черния лебед" играе главната роля.

Актрисата е лице на луксозния френски бранд от 2011 г. насам. Но час сега като че ли за първи път споделя очарованието си от този факт.

А това, което я впечатлява в случая е, че рекламата на последния парфюм на Miss Dior поставя акцент върху положителните емоции, които би изпитала жената от новия аромат, а не как би подействал той на мъжете.

Натали Портман, Mike Nichols: A Life и защо се възхищава на покойния режисьор Майк Никълс

Защо Натали Портман не иска да е секс идол

Трудна работа, но я разбираме

Пред WWD актрисата споделя, че открива огромната разлика от обичайното и преекспонирано послание за романтика и че този път фокусът е върху "жената, която иска да обърне внимание на собственото си удоволствие".