Марката на Виктория Бекъм беше оценена на 100 милиона паунда, съобщи The Financial Times. Това се случва след инвестиция в размер на 30 милиона паунда, направена от Neo Investment Partners. Така частната компания ще придобие малка част от акциите на Victoria Beckham Ltd. 

Финансовата инжекция ще бъде използвана за финансиране и разгръщане на електронната търговия на марката на Бекъм, която продава дрехи, обувки, очила и аксесоари.

Shop fluid separates from my new Ready-to-Wear collection at 36 Dover Street, London and online now! x VB #VBPreSS18 victoriabeckham.com #VBDoverSt

Публикация, споделена от Victoria Beckham (@victoriabeckham) на

Модната линия на Виктория Бекъм разполага с два собствени магазина в Лондон и Хонг Конг. През 2015 г. компанията отчете загуби в размер на 4.3 милиона.