Освен с музиката си Дженифър Лопес напоследък явно е ангажирана и с други занимания. Тя е лице на марките Coach, Guess и L'Oréal Paris и най-вероятно сме я виждали в реклами, които е снимала за тях. Освен това преди сме я виждали да си партнира с луксозната италианска марка за бельо Intimissimi.

Дженифър Лопес, рожденият ден на близнаците й Макс и Еме, и интимното видео, което сподели

Когато Джей Ло е прекалено откровена

Интимното видео, което сподели певицата

Сега вече певицата официално е новият ѝ глобален посланик. Така тя се присъединява към няколко други секси жени, които са лице на Intimissimi. Сред тях са Ирина Шейк и Сара Джесика Паркър.

Дженифър Лопес споделя, че се чувства свързана с Intimissimi и харесва, че марката насърчават жените да се чувстват уверени в кожата си. "Всичките им артикули са елегантни, луксозни и удобни за носене. Чувствате се вдъхновени и овластени веднага щом ги облечете", смело заявява певицата.

Първата кампания, която тя прави за италианската марка бельо, откакто е новото ѝ лице, е тази за пролет/лято 2023 г., заснета от фотографа Крис Колс. На кадрите виждаме Джей Ло облечена в различни Intimissimi комплекти - в синьо, коралово червено и фуксия.

Певицата, която открива марката на едно от пътуванията си до Италия миналата година, описва жената Intimissimi като "уверена, игрива, силна и вечна". Качества, които съвсем прилягат и на самата Дженифър Лопес.

Дженифър Лопес, Бен Афлек, Грами 2023 и дебюта на двойката на наградите

Джей Ло и Бен Афлек - за първи път на червения килим като съпрузи

Заедно на червения килим

Тя издава, че любимо от новата колекция на марката ѝ е коприненото бельо. "Обичам коприната! Халатите и пижамите са толкова удобни и обикновено нося тях, когато си почивам", споделя Джей Ло пред Harper's Bazaar.